"12'den sonra Antalya'da devlet biziz" paylaşımına soruşturma
Antalya'da sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımda "12'den sonra Antalya'da devlet biziz" ifadesini kullandığı belirlenen 17 yaşındaki E.K., başlatılan soruşturma kapsamında gözaltına alındı. Şüpheli, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
Antalya Cumhuriyet Başsavcılığı, sosyal medyada yayılan ve kamuoyunda tepki çeken paylaşım üzerine harekete geçti.
Soruşturma kapsamında söz konusu paylaşımı yapan kişinin E.K. olduğu tespit edildi.
POLİS EKİPLERİ OPERASYON DÜZENLEDİ
Başsavcılığın talimatı doğrultusunda çalışma başlatan Antalya İl Emniyet Müdürlüğü Çocuk Şube Müdürlüğü ekipleri, şüpheliyi gözaltına aldı.
E.K., emniyetteki işlemleri için polis merkezine götürüldü.
Emniyetteki işlemlerinin tamamlanmasının ardından şüpheli, "halkı kin ve düşmanlığa tahrik" suçlamasıyla adliyeye sevk edildi.
Savcılık tarafından yürütülen soruşturma kapsamında şüphelinin paylaşımı ve sosyal medya faaliyetleri incelemeye alındı.
ADLİ KONTROLLE SERBEST BIRAKILDI
Mahkemeye çıkarılan E.K., hakimlik tarafından adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
Olayla ilgili başlatılan soruşturmanın sürdüğü öğrenildi.
Kaynak: AA