140 bin TL ceza yiyip 60 gün bekledi! Aracına kavuşur kavuşmaz yine drift yaptı

Hatay’da spor otomobiliyle drift yaptığı gerekçesiyle 140 bin TL ceza kesilen Adem Kılınç, 60 gün trafikten menedilmişti. 2 ay sonra otomobiline kavuşan Kılınç, yine drift yaptı. O görüntüleri sosyal medya hesabından paylaştı.

140 bin TL ceza yiyip 60 gün bekledi! Aracına kavuşur kavuşmaz yine drift yaptı

Hatay Antakya Sanayi Sitesi'nde 2 Mart'ta spor otomobiliyle drift yapan Adem Kılınç, bu görüntüleri sanal medyada paylaştı.

Polis ekipleri tarafından gözaltına alınan Kılınç'a herhangi bir zorunluluk olmaksızın dönüş kuralları dışında aracı bilerek ve isteyerek el freni çekmek suretiyle ya da başka yöntemlerle ani şekilde yön değiştirdiği ve kendi etrafında döndürdüğü gerekçesiyle 140 bin TL ceza kesildi. Kılınç'ın sürücü belgesine 60 gün süreyle el konulurken, aracı da 60 gün trafikten menedildi.

140 bin TL ceza yiyip 60 gün bekledi! Aracına kavuşur kavuşmaz yine drift yaptı - Resim : 1

ARACINA KAVUŞUR KAVUŞMAZ DRİFT YAPTI

Yediemin deposunda bekletilen yaklaşık 3,5 milyon TL değerindeki spor otomobiline ve ehliyetine kavuşan Kılınç, trafiğe kapalı alanda drift yaptığı görüntüleri sanal medya hesabından paylaştı. Kılınç, paylaşımında "Güzel günler bedel ister ben ise bu bedeli çoktan ödedim. Trafiğe kapalı alan, özel mülkiyettir. Tüm güvenlik önlemleri alınmıştır" ifadelerini kullandı.

Kaynak: DHA

Tokat'ta endişe dolu gece Otobüs bileti 12 saat kalana kadar iade edilebilecek Çiftlikten kaçan atlar ekipleri alarma geçirdi Cam silerken 8’inci kattan düşen genç kız hayatını kaybetti