Adana’da 1,5 yaşındaki çocuğuna şiddet uygulayan anne gözaltına alındı

Adana’da sokak ortasında küçük çocuğuna şiddet uyguladığı görüntüleri sosyal medyada yayılan anne, polis ekipleri tarafından gözaltına alındı. 1,5 yaşındaki çocuk ise babasına teslim edildi.

PTT Evleri Mahallesi Nergiz Caddesi’nde meydana gelen olayda iddiaya göre, ablasının elini tutarak yürüyen 1,5 yaşındaki çocuk ağlamaya başladı. Bunun üzerine anne, küçük çocuğa sokak ortasında şiddet uyguladı.

Güvenlik kamerası görüntülerinde kadının çocuğu sert şekilde ittiği, yere düşen çocuğu tekmelediği görüldü. Görüntülerde ayrıca kardeşini korumaya çalışan kız çocuğunun da şiddete maruz kaldığı yer aldı.

ÇEVREDEKİ VATANDAŞ TEPKİ GÖSTERDİ

Olay sırasında çevrede bulunan bir kadının duruma tepki gösterdiği, bunun üzerine şüpheli annenin çocukları bırakarak olay yerinden uzaklaştığı öğrenildi.

Görüntülerin sosyal medyada paylaşılmasının ardından polis ekipleri olayla ilgili çalışma başlattı.

POLİS KISA SÜREDE YAKALADI

Adana Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü’ne bağlı yunus polisleri tarafından yürütülen çalışma sonucu şüpheli kadın kısa sürede yakalanarak gözaltına alındı.

Şüphelinin yarın adliyeye sevk edileceği bildirildi.

Yetkililerden edinilen bilgiye göre, velayeti annede bulunan 1,5 yaşındaki çocuk babasına teslim edildi.

Kaynak: Ajanslar

6 ilde "Ruhsuzlar" operasyonu 'Difüzyon mesajı ile cinayet' şüphelisi Antalya'da yakalandı Fark edilmeden otobüse binen bebeği şoför buldu Yaşlı bakım evinde şiddet