Sakarya’da otoyol gişelerinde uyuşturucu operasyonu: 2 tutuklama
Sakarya’da Anadolu Otoyolu gişelerinde düzenlenen narkotik operasyonda uyuşturucu madde ticareti yaptıkları belirlenen 2 şüpheli yakalanarak tutuklandı. Araçta yapılan aramada metamfetamin ve sentetik uyuşturucu ele geçirildi.
Sakarya Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde yürütülen çalışmalar kapsamında, İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri şüphelileri teknik ve fiziki takibe aldı.
Yapılan çalışmaların ardından şüphelilerin bulunduğu araç, Anadolu Otoyolu Adapazarı gişelerinde durdurularak operasyon gerçekleştirildi.
ARAÇTA UYUŞTURUCU ELE GEÇİRİLDİ
Araçta bulunan B.D. (40) ve U.K. (31) polis ekiplerince gözaltına alındı.
Yapılan detaylı aramada 95 gram metamfetamin ve 0.60 gram sentetik cannabinoid ele geçirildi.
2 ŞÜPHELİ TUTUKLANDI
Emniyetteki işlemleri tamamlanan şüpheliler adliyeye sevk edildi.
Mahkeme tarafından “uyuşturucu madde ticareti yapmak” suçundan yargılanan B.D. ve U.K. tutuklanarak ceza infaz kurumuna gönderildi.
Kaynak: İHA