Taksicilerden uygulama sürücüsüne yol kesme tehdidi

Adana’da çok sayıda taksici, uygulama üzerinden yolcu taşıyan bir sürücünün aracının önünü keserek korku dolu anlar yaşattı. Olay sırasında araçta bulunan kadın yolcu panik yaşarken, şüpheliler araçta kamera olduğunu öğrenince bölgeden kaçtı.

Olay, gece saatlerinde kentte meydana geldi. İddiaya göre, uygulama üzerinden yolcu taşıyan sürücü, kadın yolcuyu aldıktan sonra belirtilen adrese gitmek üzere yola çıktı.

Bir ara sokağa girdikleri sırada çok sayıda taksici araçlarıyla sürücünün önünü kesti. Taksicilerden biri otomobilin arka koltuğuna binerek sürücüyü tehdit etti ve darbetmeye çalıştı.

KADIN YOLCU PANİK YAŞADI

Sürücü, bulunduğu sokaktan uzaklaşmaya çalışırken bir taksinin de arkasından takip ettiği öğrenildi.

Yaşanan olay sırasında araçtaki kadın yolcu ile sürücünün büyük panik yaşadığı belirtildi. O anlar ise araç içi güvenlik kameralarına saniye saniye yansıdı.

KAMERA OLDUĞUNU ÖĞRENİNCE KAÇTILAR

Sürücünün araçta kamera bulunduğunu söylemesi üzerine taksicilerin bölgeden ayrıldığı öğrenildi.

Olayın ardından polis ekipleri şüphelilerin kimliklerinin belirlenmesi ve yakalanması için çalışma başlattı.

Kaynak: DHA

Bir kişi Mersin'de dehşet saçtı Nevşehir'deki çifte cinayet 10 yıl sonra aydınlatıldı Kahramanmaraş'ta şantiye alanında yangın 140 bin TL ceza yiyip 60 gün bekledi