Bayram dönüşü başladı: Tekirdağ-İstanbul yolunda yoğunluk kilit noktalarda arttı

Kurban Bayramı tatilini memleketlerinde ve sahil bölgelerinde geçiren vatandaşların dönüşe geçmesiyle birlikte Tekirdağ-İstanbul karayolunda yoğun trafik oluştu. Özellikle bazı kavşaklarda zaman zaman durma noktasına gelen trafik, ekiplerin kontrolünde ilerliyor.

Bayram dönüşü başladı: Tekirdağ-İstanbul yolunda yoğunluk kilit noktalarda arttı

Tekirdağ ile İstanbul arasındaki karayolunda Kurban Bayramı dönüş yoğunluğu etkisini göstermeye başladı.

Bayram tatilini şehir dışında geçiren vatandaşların dönüş yoluna çıkmasıyla birlikte özellikle Tekirdağ-İstanbul hattında trafik akışı yavaşladı.

KİLİT NOKTALARDA YOĞUNLUK

Yoğunluğun en çok hissedildiği bölgeler arasında Yenice, Yeniçiftlik, Beyazköy ve Marmaraereğlisi yer aldı. Bu noktalarda araç trafiği zaman zaman tamamen durma noktasına geldi.

Sürücüler, özellikle kavşaklarda uzun araç kuyrukları nedeniyle ilerlemekte zorlandı.

GÜVENLİK EKİPLERİ SAHADA

Tekirdağ-İstanbul kara yolundaki 7 ana ışıklı kavşakta trafik akışını düzenlemek için yoğun önlemler alındı. İl Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı ekipler bölgede aktif görev yapıyor.

Toplam 30 ekip ve 82 trafik personelinin sahada olduğu, akışın kontrollü şekilde sağlanmaya çalışıldığı belirtildi.

YOĞUNLUK DEVAM EDEBİLİR

Yetkililer, dönüş trafiğinin özellikle hafta sonuna kadar devam etmesinin beklendiğini ifade ediyor. Sürücülere ise mümkünse alternatif saatlerde yola çıkmaları ve trafik kurallarına dikkat etmeleri yönünde uyarılar yapılıyor.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan 29 Mayıs mesajı AB’den dikkat çeken Rusya uyarısı Cumhurbaşkanı Erdoğan: “Bu akşam İstanbul bir başka güzel olacak” Bakan Kurum: Başkentlileri İmrahor Vadisi Millet Bahçesi'ne bekliyoruz