Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Paşinyan ile görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede Türkiye-Ermenistan ikili ilişkilerinin normalleşme süreci ve bölgesel konular ele alındı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Paşinyan ile görüştü

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı tarafından görüşmeye ilişkin yapılan açıklamada, Başbakan Paşinyan'ın görüşmede, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın geçmiş Kurban Bayramını tebrik ettiği, bu vesileyle, Türkiye-Ermenistan ikili ilişkilerinin normalleşme süreci ve bölgesel konuların ele alındığı belirtildi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ile Ermenistan arasındaki normalleşmenin doğrudan ticaretin başlatılmasına yönelik adımlarla sürdüğünü belirtti.

Erdoğan, Türkiye’nin bölgede barış ve istikrar için gayret gösterdiğini, bu doğrultuda atılacak adımları her zaman destekleyeceğimizi vurguladı.

Kaynak: haberet.com

'Kilit kavşak'ın 9 günlük bayram bilançosu "Yerel yönetimler merkezli skandallar asla mazur görülemez" CHP'de kurultay saflaşması netleşiyor “Kutuplaşma derinleşiyor, yargıtay kararını geciktirmemeli”