Kadıköy'de trafiği tehlikeye düşüren sürücüye 225 bin lira ceza

İstanbul'un Kadıköy ilçesinde trafik güvenliğini tehlikeye düşürdüğü ve alkollü araç kullandığı belirlenen sürücüye toplam 225 bin lira idari para cezası uygulanırken, aracı da 60 gün süreyle trafikten men edildi.

İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, sanal devriye çalışmaları sırasında sosyal medyada paylaşılan ve bir sürücünün trafik güvenliğini tehlikeye attığını gösteren görüntüleri tespit etti.

Yapılan incelemelerde görüntülerin Kadıköy'de kaydedildiği belirlenirken, sürücünün kimliği B.Ö. olarak tespit edildi.

POLİS EKİPLERİ SÜRÜCÜYÜ GÖZALTINA ALDI

Kimliği belirlenen sürücü, polis ekiplerinin çalışması sonucu yakalanarak gözaltına alındı. Olayla ilgili hem idari hem de adli işlem başlatıldı.

İKİ AYRI İHLALDEN CEZA KESİLDİ

Sürücü B.Ö.'ye, Karayolları Trafik Kanunu kapsamında "dur ihtarına uymayarak kaçmak" ve "hususi otomobil dışında kalan araçları 0,20 promilin üzerinde alkollü kullanmak" maddelerinden işlem yapıldı.

Bu kapsamda sürücüye toplam 225 bin lira idari para cezası uygulandı.

ARAÇ 60 GÜN TRAFİKTEN MEN EDİLDİ

Hakkında adli işlem başlatılan sürücünün kullandığı araç ise 60 gün süreyle trafikten men edilerek otoparka çekildi. Emniyet ekiplerinin trafik güvenliğini tehlikeye atan sürücülere yönelik denetimlerinin sürdüğü belirtildi.

Kaynak: AA

"Japonya ile ortak İHA geliştirme ve üretimine hazırız" Kazada şehit olan polisimizin cenazesi Adana'da defnedildi 2,5 yıl aranın ardından Kemal Kılıçdaroğlu Genel Merkez'de Kemal Kılıçdaroğlu'na CHP Genel Merkezi'nde coşkulu karşılama