TCG Fatih-Fırkateyn Gemisi, Sarayburnu Limanı’nda ziyarete açıldı
İstanbul’un fethinin 573. yıl dönümünde, Türk Deniz Kuvvetleri’ne ait TCG Fatih-Fırkateyn Gemisi, Sarayburnu Limanı’nda vatandaşların ziyaretine açıldı. Çocuklar ve gençler gemiye yoğun ilgi gösterdi.
İstanbul’un fethinin 573. yıldönümünde, kentin birçok noktasında çeşitli programlar düzenleniyor. Bu kapsamda, İstanbul Valiliği koordinesinde Türk Deniz Kuvvetleri’ne ait TCG Fatih-Fırkateyn Gemisi ziyarete açıldı.
Sarayburnu Limanı’na demirleyen gemi, gün boyunca ziyaretçilerini ağırladı. Çocuklar ve gençler gemiye yoğun ilgi gösterirken, vatandaşlar gemi ile hatıra fotoğrafı çekildi.
Kaynak: İHA