Ferhat Göçer'den samimi açıklamalar: Evde ikinci sınıf insan muamelesi görüyorum
Bayram alışverişinde görüntülenen Ferhat Göçer, yoğun konser temposunun yanı sıra özel hayatına dair yaptığı samimi itirafla dikkat çekti. Göçer, "Evde ikinci sınıf insan muamelesi görüyorum." dedi.
Şarkılarıyla geniş bir dinleyici kitlesi bulunan Ferhat Göçer, kariyeriyle sıklıkla adından söz ettiriyor.
Güçlü sesi ve sempatik kişiliğiyle dikkat çeken Göçer, zaman zaman yaptığı açıklamalarla da gündeme geliyor.
"EVDE İKİNCİ SINIF İNSAN MUAMELESİ GÖRÜYORUM"
Ferhat Göçer, son olarak İstanbul'da bir AVM 'de bayram alışverişi esnasında görüntülendi. Bayramda Antalya ve Kıbrıs konserleri olacağını söyleyen sanatçı, "Aile büyüklerimizi ihmal etmeyelim" dedi. Evde çok sayıda hayvan beslediklerini anlatan Göçer, "Evimiz hayvan barınağına döndü. Bazen evde ikinci sınıf insan muamelesi görüyorum" diyerek esprili bir sitemde bulundu.
Ünlü şarkıcı geçen haftalarda da yaptığı bir itirafla sosyal medyada ses getirmişti.
Röportaj veren Ferhat Göçer, "Bizi şaşırtabilecek bir hobiniz var mı?" sorusuna bomba bir cevap vermişti.
"HALI SAHADA ÖLMEK İSTİYORUM"
Mesleğine olan bağlılığıyla bilinen Göçer halı saha maçlarına olan tutkusunu dile getirerek, "Halı saha maçları. Çünkü gerçekten çılgınlık. Sakatlanma olasılığınız çok yüksek. Ve ben maçları 17-18 yaşındaki çocuklarla yapıyorum. Delilik bu yani, açık söyleyeyim size! Ama benim temennilerimden bir tanesi ya sahnede ya da halı sahada ölmek" ifadelerini kullanmıştı.