Paris Saint-Germain, üst üste 2. kez Şampiyonlar Ligi şampiyonu

UEFA Şampiyonlar Ligi finalinde Arsenal ile karşılaşan Paris Saint-Germain, normal süresi ve uzatma dakikaları 1-1 biten maçta rakibini seri penaltı atışlarında 4-3 mağlup ederek şampiyon oldu.

Paris Saint-Germain, üst üste 2. kez Şampiyonlar Ligi şampiyonu

PSG, Budapeşte'de oynanan finalde Arsenal'ı penaltılar sonucunda 4-3 mağlup ederek üst üste 2. kez Şampiyonlar Ligi şampiyonu oldu.

Fransız devinin maçtaki golünü 65. dakikada Ousmane Dembele (P) kaydederken, İngilizlerin tek golü 6. dakikada Kai Havertz'ten geldi.

Bu skorun ardından Luis Enrique ve öğrencileri, üst üste ikinci kez UEFA Şampiyonlar Ligi şampiyonu oldu.

Kaynak: haberet.com

Bakan Bak ve Hacıosmanoğlu’ndan Dünya Kupası mesajı Galatasaray’dan Gabriel Sara kararı! Aziz Yıldırım’dan seçim öncesi dev hamle! Konferans Ligi'nde şampiyon belli oldu