Paris Saint-Germain, üst üste 2. kez Şampiyonlar Ligi şampiyonu
UEFA Şampiyonlar Ligi finalinde Arsenal ile karşılaşan Paris Saint-Germain, normal süresi ve uzatma dakikaları 1-1 biten maçta rakibini seri penaltı atışlarında 4-3 mağlup ederek şampiyon oldu.
PSG, Budapeşte'de oynanan finalde Arsenal'ı penaltılar sonucunda 4-3 mağlup ederek üst üste 2. kez Şampiyonlar Ligi şampiyonu oldu.
Fransız devinin maçtaki golünü 65. dakikada Ousmane Dembele (P) kaydederken, İngilizlerin tek golü 6. dakikada Kai Havertz'ten geldi.
Bu skorun ardından Luis Enrique ve öğrencileri, üst üste ikinci kez UEFA Şampiyonlar Ligi şampiyonu oldu.
Kaynak: haberet.com