Bir polis memuru şehit oldu!

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi bir polis memurunun şehit olduğunu duyurdu. Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Bakan Çifçi, " İstanbul Tuzla'da 1 Kasım 2025'te trafik kazasında yaralanan polis memuru Aydın Üyenarık bugün tedavi gördüğü hastanede şehit olmuştur" dedi.

Bir polis memuru şehit oldu!

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi bir polis memurunun şehit olduğunu duyurdu.

Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Bakan Çifçi, şu ifadelere yer verdi; 

"İstanbul Tuzla'da 01.11.2025 tarihinde ekip aracıyla yapılan trafik kazasında yaralanan Polis Memuru Aydın Üyenarık, 29.05.2026 tarihinde tedavi gördüğü hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak şehit olmuştur.

Şehidimize Allah'tan rahmet; kederli ailesine, Kahraman Emniyet Teşkilatımıza ve Milletimize başsağlığı diliyorum.

Şehidimizin makamı âli olsun."

Naci Görür’den İstanbul depremi açıklaması Piknik yapan gruba yıldırım isabet etti: 3 yaralı 1450 TL’lik lahmacun sosyal medyayı ayağa kaldırdı! Araç kuyruğu 22 kilometreye ulaştı