İçişleri duyurdu: Adalar ve Silifke Belediye Başkanları görevden uzaklaştırıldı

İçişleri Bakanlığı, Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ve Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut'un görevden uzaklaştırıldığını duyurdu.

İçişleri duyurdu: Adalar ve Silifke Belediye Başkanları görevden uzaklaştırıldı

Bakanlıktan yapılan açıklamada, Adalar Belediye Başkanı Akpolat ile Silifke Belediye Başkanı Turgut'un "suç işlemek amacıyla örgüt kurma ve rüşvet" suçları nedeniyle haklarında yürütülen soruşturmalar kapsamında tutuklandıkları hatırlatıldı.

Açıklamada, Akpolat ve Turgut'un Anayasa'nın 127'nci maddesi ile 5393 sayılı Belediye Kanunu'nun 47'nci maddesi uyarınca, geçici bir tedbir olarak, İçişleri Bakanlığınca görevlerinden uzaklaştırıldıkları kaydedildi.

Kaynak: haberet.com

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Polonya ile iş birliği mesajı 33. Dönem POMEM giriş sınavı sonuçları açıklandı Kırıkkale'de mühimmat deposunda faciaya yol açan patlama TOKİ'den dolandırıcılık uyarısı